طرز پخت برنج طارم هاشمی و کشت دوم (امراللهی)

پخت برنج مازندران مخصوصا طارم هاشمی کشت دوم، برای برخی از کدبانو های ایرانی کمی سخت است چون ممکن است برنج اصطلاحا شفته شود. در این مقاله نکات و موارد مهمی را گفتیم که با رعایت آنها، می‌توانید یک پلو درجه یک را برای خانواده خود بپزید تا همه از آن لذت ببند. اولین شرط این کار، خرید برنج طارم درجه یک است که می‌توانید این برنج را بدون واسطه از وبسایت ما خریداری کنید.

ما در سامانه خرید برنج ایرانی، نسل جوان کشاورزان مازندران هستیم که تصمیم گرفتیم با ساخت این وبسایت بدون واسطه محصولات تولید خودمان را به دست شما برسانیم تا شما از اصالت این محصول اطمینان قطعی داشته باشید. همچنین برنج های ما بدون حتی یک درصد قاطی شدن با برنج دیگر هستند. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان جهت خرید برنج بصورت مستقیم با کشاورزان ما در تماس باشید. جهت مشاوره رایگان کافیست با شماره 09352257576 تماس بگیرید.

طرز پخت برنج طارم هاشمی و کشت دوم

برای پخت پلو طارم هاشمی مازندرانی می توانید به روش زیر عمل کنید:

مواد لازم:

برنج مازندرانی طارم هاشمی

آب

نمک

دستورالعمل:

قبل از پخت برنج طارم هاشمی را حدود 30 دقیقه در آب گرم خیس کرده و کاملا آبکشی کنید. سپس آب آن را خالی کرده و برنج را در ظرفی بریزید.

آب را در قابلمه ای بریزید و آن را به جوش بیاورید. برای هر فنجان برنج تقریباً 2 فنجان آب استفاده کنید.

نمک را به آب در حال جوش اضافه کنید. به طور کلی، 1 قاشق چایخوری نمک برای هر فنجان برنج کافی است.

برنج را به آرامی به آب در حال جوش داخل قابلمه اضافه کنید و کمی هم بزنید تا دانه های برنج به طور یکنواخت در آب ته نشین شود. سپس روی قابلمه را با درب بپوشانید. حرارت را ملایم کرده و اجازه دهید برنج حدود 15 تا 20 دقیقه بپزد. برای بررسی اینکه آیا برنج آماده است، می توانید آزمایش "خمیر کردن" را انجام دهید. اگر مقدار کمی از برنج را بین انگشتان خود بگیرید و فشار دهید، برنج باید به راحتی جدا شود و به هم نچسبد. وقتی برنج پخت، آب آن را خالی کنید و اجازه دهید در قابلمه به مدت 5 تا 10 دقیقه روی حرارت ملایم و بدون درب بماند. این به برنج کمک می کند تا پوسته ای روشن در قسمت پایینی ایجاد کند و کمی رنگ طلایی به آن بدهد.

برنج را با استفاده از چنگال یا قاشق فلزی با لبه های تیز به آرامی هم بزنید تا دانه های آن جدا شود و برنج پف دار و حجیم شود.

برنج مازندرانی طارم هاشمی هم اکنون آماده سرو و نوش جان است. می توانید از آن به عنوان یک همراه مناسب برای انواع غذاها و خورش ها استفاده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید