رنگ برنجی چه رنگی است؟

وقتی که واژه "رنگ برنجی" را می‌شنویم، فکر می‌کنیم این رنگ باید رنگی شبیه به سفید که رنگ برنج خوراکی دارد باشد. اما منظور از رنگ برنجی، رنگ فلز برنج است و تصور اولیه ما از این رنگ کاملا اشتباه است. رنگ برنجی، یک رنگی شبیه به رنگ برنز است. در زیر تصویری قرار می‌دهیم که شما بهتر رنگ برنجی را درک کنید. با وبسایت خرید برنج ایرانی همراه باشید.

رنگ برنجی چه رنگی است؟

 این ظروفی که می‌بینید، ظروف برنجی هستند و جنس آنها فلز برنج است. در این ظروف از رنگ استفاده نشده است و این رنگ اصلی فلز برنج می‌باشد که یه رنگی بین رنگ طلایی و برنزی است.

در حقیقت وقتی که از رنگ برنجی صحبت می‌کنیم، منظورمان این رنگ است. امروزه شیرآلات، مجسمه و ظروف زیادی را با این رنگ طراحی می‌کنند تا یک ظاهر کلاسیک جذاب را به خود بگیرد. 

برای تشخیص تفاوت رنگ های طلایی، برنزی و برنجی تصویر زیر را مشاهده کنید:

لازم به ذکر است که به رنگ برنجی در زبان انگلیسی Brass گفته می‌شود.

رنگ برنجی چه رنگی است؟

البته تصاویری که مشاهده کردید، رنگ برنجی را روی ظروف و شیرآلات نمایش می‌دهد. کد رنگ برنجی برای استفاده در طراحی ها، #B5A642 می‌باشد. اگر بخواهید از این کد رنگ استفاده کنید رنگی مشابه تصویر زیر خواهید دید.

رنگ برنجی چه رنگی است؟

اگر طراح هستید و می‌خواهید بنا بر هر دلیلی از رنگ برنجی در کار های طراحی خود استفاده کنید و یا بعنوان طراح دکوراسیون یا لباس می‌خواهید رنگ دیگری را در کنار رنگ برنجی داشته باشید، پالت های رنگی زیر برای ترکیب با رنگ برنزی مناسب هستند.

رنگ برنجی چه رنگی است؟

 و تصویر زیر که رنگ برنجی را از پر رنگ به کم رنگ رسم کرده است.

رنگ برنجی چه رنگی است؟

امیدوارم در این مقاله پاسخ سوالتان را گرفته باشید. اگر قصد خرید برنج هاشمی دارید پیشنهاد می‌کنم در صفحه اصلی وبسایت ما، قیمت انواع برنج را ببینید. ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از ما که کشاورز و تولید کننده برنج هستیم، برنج درجه یک و خالص شمال را خریداری کنید. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید