چه برنجی برای شله زرد خوبه؟ بهترین برنج برای پخت شله زرد

وقتی که قصد پخت شله زرد دارید، یکی از مهمترین مواردی که باید حتما به آن توجه کنید نوع برنج است. نوع برنجی که انتخاب می‌کنید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت شله زرد شما داشته باشد. در ادامه با وبسایت خرید برنج ایرانی همراه باشید تا این مورد را بیشتر بررسی کنیم.

چیزی که مشخص است، برای پخت شله زرد نباید از برنج کامل استفاده کنید، معمولا برای شله زرد از برنج نیم دانه استفاده می‌شود. نیم دانه برنجی است که در روند بوجار و شالیکوبی شکسته است و اصطلاحا نصف شده است. برنج نیم دانه قیمت کمتری نسبت به برنج کامل دارد به دلیل این که در مواردی خاص مانند پخت شله زرد استفاده می‌شود و یا برای درست کردن آرد برنج از آن استفاده می‌شود.

چه برنجی برای شله زرد خوبه؟

اما نکته ای که خیلی مهمه اینه که نیم دانه هم مانند برنج های دیگه، انواع مختلفی داره. برنج های خارجی مثل برنج هندی و تایلندی هم نیم دانه دارن اما طبیعتا کیفیت مناسبی ندارن. همچنین برنج های ایرانی طارم هاشمی، فجر سوزنی، شیرودی و... هم بصورت نیم دانه عرضه میشن.

باید دقت کنید که اگر به دنبال پخت یک شله زرد درجه یک و خوش عطر هستید، باید حتما نیم دانه طارم هاشمی تهیه کنید. ما در سامانه خرید برنج ایرانی، این محصول را با بالا ترین کیفیت برای شما تهیه کرده ایم. شما می‌توانید این برنج را به واسطه این وبسایت، بصورت مستقیم از ما کشاورزان نسل جدید خریداری کنید. برای مشاهده قیمت روی لینک سبز رنگ کلیک کنید.

پس توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید شله زردی بپزید که همه از آن تعریف و تمجید کنند و از میل کردن آئن لذت ببرند، بهترین برنجی که می‌توانید در آن استفاده کنید برنج نیم دانه طارم هاشمی مازندران است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید